SEO sau Search Engine Optmization (optimizarea pentru motoarele de căutare) este partea tehnică a marketingului online, care include diferite procese de optimizare on-Page și Off Page. un specialist SEO vă ajută la îmbunătățirea vizibilității unei anumite pagini web și o plasează mai sus în clasamentul motorului de căutare. Experții din acest domeniu care încearcă să optimizeze site-urile web se numesc specialiști SEO. Aceștia utilizează instrumente special cum ar fi:
De ce aveti nevoie de un specialist SEO pentru a va creste afacerea?
Aveti un website dar nu vă ajută la creșterea afacerii? În acest moment, s-ar putea să fiți sceptici cu privire la prezența afacereii dvs. în mediul online. Sau poate chiar simți că ați fost înșelați de cei care v-au promis ca daca veți realiza un site web veți atrage mai mulți clienți. Nu v-ați îndeplinit obiectivul de vânzări și, probabil, sunteți frustrați de rezultatele slabe ale online marketingului.
Dacă site-ul dvs. nu reușește să furnizeze rezultatele dorite pentru afacerea dvs., atunci iată șansa dvs. de a face un lucru simplu care vă poate transforma afacerea, chiar acum!
Clasarea în topul motoarelor de căutare este un punct important indifferent că discutăm despre firme mici, companii sau corporații – toate încearcă să-și câștige locul în topul căutărilor organice. Pentru a facilita o pozitionare cât mai bună în clasamentul motoarelor de căutare, este nevoie de analiză și cunoștințe de optimizare SEO. Dar înainte de a discuta despre servicii SEO profesionale și rolurile unei companii SEO, să încercăm să definim ce înseamnă defapt acestea.
SPECIALIST SEO – ce este și cu ce ne ajută?
Ce includ serviciile unui specialist SEO?
Auditul SEO este punctul de plecare pentru campania SEO a oricarui site web . Analiza site-ului vă va ajuta să înțelegeți unde sunteți acum, înainte de a începe să planificați unde doriți să fiți și cum să vă îndepliniți obiectivele. Acesta afișează performanțele curente ale site-ului dvs. pe baza unor serii de criterii de optimizare a motorului de căutare.
Keyword Research se referă la găsirea expresiilor cheie potrivite pentru site-ul dumneavoastra.
Cuvintele cheie și interogările de căutare sunt coloana vertebrală a oricărei afaceri sau site-uri online. Acestea sunt baza în jurul căreia conținutul site-ului dvs. prinde înțeles și valoare. Cuvintele cheie eficiente duc la conținut eficient și interesant legat de publicul țintă.
Specialistul SEO va parcurge patru pași esențiali în efectuarea cercetării în cuvinte cheie.
1. Efectuarea cercetărilor cu instrumente plătite și gratuite
2. Cercetarea cuvintelor cheie ale concurentului
3. Deciderea cuvintelor cheie de bază pentru afacerea dvs.
4. Lista scurtă a cuvintelor cheie din cercetare
Tehnic, linkurile interne sunt hyperlinkuri care sunt un element de referință sau de navigare într-o pagină a site-ului / domeniului dvs. care indică același site / domeniu ca site-ul / domeniul pe care există linkul (sursă). Mai simplu spus, sunt linkuri din cadrul site-ului care direcționează vizitatorii site-ului către o altă pagină a aceluiași site.
Un alt aspect foarte important este ca legăturile interne sa nu fie blocate de fișierul Robots.txt.
Crearea eficientă de conținut SEO poate face indexarea paginii tale web mai rapidă. Chiar dacă site-ul este deja listat, crearea de conținut de calitate ajută la ocuparea unei poziționări și mai bune în cadrul SERP (Search Engine Results Page) al Google.
Dacă doriți să vă poziționați website-ul pe Google în 2021, nu puteți ignora importanța crearea backlink-urilor și necesitatea de a pune la punct o strategie solidă care vă va ajuta să obțineți linkuri de înaltă calitate. De fapt, legăturile rămân unul dintre primii trei factori de clasare atunci când discutăm despre altgoritmii Google. De ce este importantă crearea de linkuri pentru SEO?
În calitate de specialiști SEO cu o experiență de peste 5 de ani, înțelegem importanța urmăririi și măsurării performanței dvs. SEO. Când puteți urmări și măsura campaniile SEO, toți pot întelege valoarea și impactul SEO.
De aceea, serviciile noastre SEO includ rapoarte periodice pentru:
- Clasamentul cuvintelor cheie
- Trafic
- Obiective
- Randamentul investițiilor
Structurii Website-ului
Google Analytics
SEO tehnic
Onsite SEO
Raport audit SEO – De ce este important?
Auditul SEO este punctul de plecare pentru campania SEO a oricarui site web . Analiza site-ului vă va ajuta să înțelegeți unde sunteți acum, înainte de a începe să planificați unde doriți să fiți și cum să vă îndepliniți obiectivele. Acesta afișează performanțele curente ale site-ului dvs. pe baza unor serii de criterii de optimizare a motorului de căutare.
Cereți un audit gratuit pentru site-ul dumneavoastra
Pret specialist SEO
Pachetele si prețurile pentru serviciile de optimizare SEO sunt orientative. Având în vedere că fiecare este unic în felul său, procesul de optimizare SEO diferă de la proiect la proiect. Cu toate acestea, am încercat să vă oferim un punct de plecare.
Basic
- pana la 50 de expresii cheie
- monitorizarea clasarii, continutului si a linkurilor competitorilor
- 1 raport personalizat
- specialist SEO dedicat
- raportare telefoane, leaduri si incasari
Ultra
- pana la 100 de expresii cheie
- monitorizarea clasarii, continutului si a linkurilor competitorilor
- 3 rapoarte personalizate
- specialist SEO dedicat
- raportare telefoane, leaduri si incasari
PRO
- pana la 200 de expresii cheie
- monitorizarea clasarii, continutului si a linkurilor competitorilor
- 8 rapoarte personalizate
- specialist SEO dedicat
- raportare telefoane, leaduri si incasari
Nu stiti ce plan SEO vi se potriveste?
Un specialist SEO al agentiei SmartSEO este pregătit pentru o discuție preliminară și stabilirea obiectivelor dumneavoastră. Ne puteți contacta telefonic, sau ne puteți trimite o cerere online de audit SEO.