Auditul SEO este punctul de plecare pentru campania SEO a oricarui site web . Analiza site-ului vă va ajuta să înțelegeți unde sunteți acum, înainte de a începe să planificați unde doriți să fiți și cum să vă îndepliniți obiectivele. Acesta afișează performanțele curente ale site-ului dvs. pe baza unor serii de criterii de optimizare a motorului de căutare.
Local SEO este o strategie SEO prin care afacerile sunt ajutate sa fie mai usor gasit in cautarile locale efectuate pe Google. Orice afacere care detine o locatie fizica sau care deserveste o anumita arie geografica poate sa beneficieze de local SEO.
Potrivit unui studiu international realizat de Forbes, 95% dintre utilizatorii de smartphone-uri și-au folosit dispozitivul pentru a efectua căutări locale, dintre care 61% au apelat compania și 59% au vizitat-o.
Keyword Research se referă la găsirea expresiilor cheie potrivite pentru site-ul dumneavoastra.
Cuvintele cheie și interogările de căutare sunt coloana vertebrală a oricărei afaceri sau site-uri online. Acestea sunt baza în jurul căreia conținutul site-ului dvs. prinde înțeles și valoare. Cuvintele cheie eficiente duc la conținut eficient și interesant legat de publicul țintă.
Pașii în realizarea cercetării cuvintelor cheie – există patru pași în efectuarea cercetării în cuvinte cheie.
1. Efectuarea cercetărilor cu instrumente plătite și gratuite
2. Cercetarea cuvintelor cheie ale concurentului
3. Deciderea cuvintelor cheie de bază pentru afacerea dvs.
4. Lista scurtă a cuvintelor cheie din cercetare
Tehnic, linkurile interne sunt hyperlinkuri care sunt un element de referință sau de navigare într-o pagină a site-ului / domeniului dvs. care indică același site / domeniu ca site-ul / domeniul pe care există linkul (sursă). Mai simplu spus, sunt linkuri din cadrul site-ului care direcționează vizitatorii site-ului către o altă pagină a aceluiași site.
Un alt aspect foarte important este ca legăturile interne sa nu fie blocate de fișierul Robots.txt.
Crearea eficientă de conținut SEO poate face indexarea paginii tale web mai rapidă. Chiar dacă site-ul este deja listat, crearea de conținut de calitate ajută la ocuparea unei poziționări și mai bune în cadrul SERP (Search Engine Results Page) al Google.
Potrivit unui sondaj, 67% dintre consumatori spun că cercetează majoritatea produselor online înainte de a le cumpăra în magazinele fizice. Cu local SEO, te poti asigura că afacerea ta apare in topul motoarelor de cautare, astfel incat orice potential client care caută produse specifice nișei tale, transforma căutarea online într-o achiziție offline.
SEO sau Search Engine Optmization (optimizarea pentru motoarele de căutare) este partea tehnică a marketingului online, care include diferite procese de optimizare on-Page și Off Page. Acestea ajută la îmbunătățirea vizibilității unei anumite pagini web și o plasează mai sus în clasamentul motorului de căutare. Experții din acest domeniu care încearcă să optimizeze site-urile web se numesc specialiști SEO. Aceștia utilizează instrumente special cum ar fi:
Pachetele si prețurile pentru serviciile de optimizare SEO sunt orientative. Având în vedere că fiecare este unic în felul său, procesul de optimizare SEO diferă de la proiect la proiect. Cu toate acestea, am încercat să vă oferim un punct de plecare.
Basic
- 25 Analytics Campaign
- 1,300Change Keywords
- 25 Social Media Reviews
- 1 Free Optimization
- 24/7 Support
Ultra
- 25 Analytics Campaign
- 1,300Change Keywords
- 25 Social Media Reviews
- 1 Free Optimization
- 24/7 Support
PRO
- 25 Analytics Campaign
- 1,300Change Keywords
- 25 Social Media Reviews
- 1 Free Optimization
- 24/7 Support
Vă stăm oricând la dispoziție pentru o discuție preliminară și stabilirea obiectivelor dumneavoastră. Ne puteți contacta telefonic, sau ne puteți trimite un simplu mesaj.
Auditul SEO este punctul de plecare pentru campania SEO a oricarui site web . Analiza site-ului vă va ajuta să înțelegeți unde sunteți acum, înainte de a începe să planificați unde doriți să fiți și cum să vă îndepliniți obiectivele. Acesta afișează performanțele curente ale site-ului dvs. pe baza unor serii de criterii de optimizare a motorului de căutare.